Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΠΕΤΤΥ ΓΙΑΝΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ



Παραιτήθηκε από τους Ανεξάρτητους Έλληνες ακόμη μία υποψήφια του Νομού Μαγνησίας, μετά την Μαρία Πολύζου, η Μπέττυ Γιάννα.

Διαβάστε την επιστολή παραίτησης
H προσωπική μου αξιοπρέπεια, ειδικά μετά τα τελευταία γεγονότα, δεν μου επιτρέπει να παραμένω στους «Ανεξάρτητους Έλληνες» ως πολιτευτής και πολιτικό στέλεχος.
Έδωσα την προσωπική μου μάχη στο Νομό της Μαγνησίας και στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις και θέλω για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω τους πολίτες που με ψήφισαν και με εμπιστεύτηκαν.
Η σταθερή μου θέση κατά του μνημονίου παραμένει όπως παραμένουν και οι αρχές μου για μια μεγάλη πατριωτική Κεντροδεξιά παράταξη με κοινωνική ευαισθησία.
Οι απόψεις μου δεν συνάδουν με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα και με βρίσκουν κάθετα αντίθετη ειδικά στα εθνικά θέματα της χώρας.
Τάχθηκα στο πλευρό του Πάνου Καμμένου κάτω από άλλες συνθήκες τότε και με άλλες προοπτικές. Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση δεν με εκφράζει το κίνημα και θέτω τον ευατό μου εκτός.
Ο Πάνος Καμμένος τέθηκε επικεφαλής αυτού του κινήματος, δεσμευόμενος να υλοποιήσει τους πολιτικούς στόχους, απέχοντας και αποκηρύσσοντας παλαιοκομματικές τακτικές και σκοπιμότητες. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε!
Υπήρξε ένα τεράστιο έλλειμμα της οργανωτικής δομής, και κάποιοι φαίνεται ότι λειτουργούσαν έτσι όπως οι ίδιοι νόμιζαν.
Παραμένω πιστή στις αξίες και στα ιδανικά που με ώθησαν να πολιτευτώ, υπερήφανη και άφθαρτη από κομματικούς μηχανισμούς.
Η Πολιτική Συνέχεια προϋποθέτει Πολιτική Συνέπεια και με αυτήν επιθυμώ να συνεχίσω.
Ο αγώνας μου κατά της αλαζονείας της εξουσίας και της πολιτικής διαφθοράς θα συνεχίζει δυναμικά μέσα από την δημοσιογραφική μου πορεία.
Είναι κρίμα να αποτελέσουν οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» ένα στιγμιαίο πολιτικό γεγονός!


Με καθαρή τη συνείδηση
Μπέττυ Γιάννα
Δημοσιογράφος

Spirospero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου