Κυριακή 13 Απριλίου 2014

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ Π.ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ "ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ"


Ο νεαρός Αλέξανδρος έρχεται γεμάτος όνειρα και όρεξη για δουλειά. Αποβλέπει μεταξύ άλλων, στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των νέων, τα οποία γνωρίζει πολύ καλά, αφού και ο ίδιος αποτελεί παιδί της νέας γενιάς. 
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του:

"Είμαι 24 ετών γεννήθηκα και μεγάλωσα στο δήμο ΖΩΓΡΑΦΟΥ.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια εργάζομαι ως υπάλληλος σε ιδιωτική τοπική επιχείρηση(με μια παύση 9 μηνών για την στρατιωτική μου θητεία ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ)
Πρίν λίγο ανακοίνωσα την απόφαση για την συμμετοχή μου στις Δημοτικές Εκλογές του Μαϊου με τον συνδυασμό Ζωγράφου ΜΠΡΟΣΤΑ του οποίου ηγείται ο κ.Αγγελόπουλος Παναγιώτης.
Ο λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο συνδυασμό είναι ότι έδειξε να με εμπιστεύεται περισσότερο απο άλλους.Ο θεσμός της τοπικής Αυτοδιοίκησης και ο τόπος μας-περισσότερο απο κάθε άλλη φορά χρειάζεται την προσπάθεια όλων,φυσικά και τη δική μου.
Δικαιούμαι να ζητώ τη στήριξη των συμπολιτών μου,αφού είναι φανερό οτι το μόνο που με εμπνέει δεν είναι <καρέκλες>κι αξιώματα,αλλά δουλειά για τον τόπο........ΕΔΩ ΜΕΝΩ..."


Αλέξανδρος Ηλιόπουλος
Υπ.Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ζωγράφου 
"Ζωγράφου Μπροστά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου